Czy warto jeść ryby?

Dość często można spotkać się z opinią, że tak naprawdę nie powinniśmy spożywać ryb ze względu na to, że są bardzo zanieczyszczone.

Makaron z tofu i szpinakowym pesto

Jeśli (tak jak ja) należysz do osób, które postanowiły ograniczyć ilość spożywanego mięsa, ale nie za bardzo wiesz jak je zastąpić w diecie

Jak zadbać o białko w diecie bez mięsa?

Jeśli z jakiegoś powodu wykluczasz lub ograniczasz mięso w diecie – nic straconego. Dobrym źródłem białka są także produkty pochodzenia...

Omlet warzywny

Dla miłośników śniadań białkowo - tłuszczowych mam dzisiaj przepis na pyszny omlet z lekką sałatką.

Czy tkanka tłuszczowa jest nam potrzebna?

Nadmiar tkanki tłuszczowej jest zdecydowanie niepożądany w sporcie, jednak pewne ilości tkanki tłuszczowej są niezbędne do funkcjonowania...

Jak przyspieszyć tempo metabolizmu?

Metabolizm są to wszystkie procesy, podczas których nasz organizm przekształca jedzenie w energię. Na nasz metabolizm składa się kilka

Co jeść po treningu?

Po treningu zależy nam na tym, aby uzupełnić zużyte zapasy glikogenu mięśniowego i wspomóc wzrost mięśni.

Co jeść przed treningiem?

Głównym źródłem energii do wysiłku są węglowodany. Pewne zapasy węglowodanów gromadzimy w mięśniach i wątrobie w postaci glikogenu.

Przepis: zupa z soczewicą

przepis na szybką i łatwą w przygotowaniu, a do tego smaczną zupę z soczewicą.

Przepis: kulki daktylowo - białkowe

Kulki daktylowo - białkowe to przekąska, która dostarcza zarówno dobrze przyswajalnego białka, jak i węglowodanów prostych.