• Ada Śledziewska

Omlet warzywny

Dla miłośników śniadań białkowo - tłuszczowych mam dzisiaj przepis na pyszny omlet z lekką sałatką.


omlet warzywny, poradnia dietetyczna Holi Diet Ada Śledziewska www.holi-diet.pl

Składniki na 1 omlet warzywny:

  • 2 jajka

  • Szczypiorek 2 pieczarki

  • Oliwa z oliwek 10 ml

  • Pół awokado

  • Tarty parmezan – 2 łyżki

  • 5 pomidorków koktajlowych

  • Mix sałat

  • Miód – łyżeczka

  • Musztarda – łyżka

  • Sok z cytryny – łyżka

  • Sól


Jak przygotować omlet warzywny:

Pieczarki pokroić w kostkę i podsmażyć na łyżce oliwy, po czym wybić na patelnię jajka, zamieszać, posypać solą i dodać posiekany szczypiorek. Pozostawić na patelni aż jajka się zetną. Pod koniec posypać startym parmezanem.

Do miski włożyć mix sałat, dodać przekrojone na pół pomidorki koktajlowe i pokrojone w kostkę awokado. Polać sosem: wymieszany miód z musztardą i sokiem z cytryny. Taką sałatkę wyłożyć na omleta i złożyć go na pół.


Wartość odżywcza omleta warzywnego:

500 kcal, 23 g białka, 36 g tłuszczów, 24 g węglowodanów


Smacznego!


omlet warzywny, poradnia dietetyczna Holi Diet, Ada Śledziewska www.holi-diet.pl